Upphandling24 består av fyra delar

• papperstidning
• webb
• nyhetsbrev
• konferenser

Gemensamt för dem alla är att huvudmålgruppen är upphandlare inom offentlig sektor. Men vi vänder oss också till leverantörer som aktivt arbetar med offentlig sektor som kund. Verksamhetschefer inom offentlig sektor som indirekt berörs av upphandlingsreglerna är en sekundär målgrupp för projektet.

Första numret av Upphandling24 utkom den 20 november 2007.

Upphandling24 ges ut av PMP Public Media Partner AB. Företaget ägs gemensamt av IDG International Data Group AB och Visma Opic AB.

Se filmen om de fem första åren med Upphandling24


Tidningen Upphandling24

En helårsprenumeration kostar 1 795 kronor plus moms. TS-kontrollerad upplaga 2011: 11 900 exemplar.

Här tecknar du en prenumeration på Upphandling24

Provläs Upphandling24 här!


Upphandling24 på webben

På webben publiceras kontinuerligt nyheter kring offentlig upphandling. Webbplatsen har omkring 7 000 unika besökare varje vecka.

Nyhetsbrev från Upphandling24

Nyhetsbrevet innehåller en sammanfattning av veckans viktigaste nyheter inom offentlig upphandling. Brevet når 15 000 upphandlare och 15 000 verksamhetsansvariga inom offentlig sektor samt 60 000 leverantörer som jobbar mot offentlig sektor.

Det finns även ett karriärnyhetsbrev med aktuella platsannonser. Också det levereras en gång per vecka till 18 000 mottagare.

Nyhetsbreven är kostnadsfria för mottagarna. Här teckar du en egen prenumeration på något av nyhetsbreven.


Konferenser

Upphandling24 arrangerar åtta till tio konferenser per år. Här kan du ta del av vårt konferensprogram

Annonsering och sponsoring

Vi erbjuder annonsering eller sponsorskap för såväl tidning, webb, nyhetsbrev som konferenser. Kontakta vår säljavdelning:

Lena Klaesson, 08453 60 53, lena.klaesson@idg.se
Nathalie Hellerstedt, 08-453 63 10, nathalie.hellerstedt@idg.se

Platsannonser: Anna Nordgren, 08-453 60
91, anna.nordgren@idg.se