Tre enkla steg för att komma igång:

  1. Bestäm målgrupp och ta fram ett tydligt underlag om vad är ett kvalificerat lead är för dig.
  2. Välj kampanjbudskap och vad du ska sälja.
  3. Ta fram ett whitepaper som är relevant för målgruppen.

Nu söker vi ytterligare några uppdrag
Vi jobbar löpande med ett antal utvalda aktörer inom it-industrin, gemensamt för dem är att de verkar inom system eller tjänsteförsäljning. Under de senaste nio månaderna har vi tagit fram över 4000 kvalificerade lead åt dem. Nu är våra duktiga Program Delivery Managers redo att öka på med några nya uppdrag.  

ROI på varje krona
Varje kampanj är för oss unik och vi arbetar efter en modell med Cost Per Lead (CPL), så din affärsrisk är minimal. Vi strävar efter långsiktiga samarbeten och räknar med att du som vill prova också gör det. Priset sätter vi i samråd med dig beroende på storleken och svårighetsgraden för uppdraget.

Låter det intressant? Kontakta Dario Nazemson, Head of IDG Lead Services på 08-453 61 08,

Vi skapar möjligheter - Du gör affärer