Sedan början av 2001 har M3 varit det självklara valet för alla som vill nå den nya teknikens pionjärer. Allt som handlar om trender, tester, nyheter och allmänt nytänk inom teknikens värld finner du i M3. Vi finns där för att stilla det enorma informationsbehovet kring ny teknik. Våra läsare älskar prylar och spenderar mer pengar på teknik än genomsnittet, med drivkraften att alltid ha det senaste och bästa av dagens teknik. M3 är inte bara ett varumärke, det är en livsstil.
Målgrupp För M3-läsarna är tekniken en livsstil, de går ständigt i inköpsplaner för teknikprodukter och de älskar att vara först med det senaste. M3 läses till största del av män i åldern 25-50 år. Det som sammanför alla dessa män är deras brinnande intresse för prylar och teknik. De bor ganska koncentrerat i storstäder och representeras i alla yrkesgrupper.
M3 läses av de som kommer att sätta tonen på prylmarknaden och bilda opinion för vad som kommer att slå igenom i prylsverige – målgruppen som du som säljer hemelektronik omöjligt kan vara utan. Välj M3 – precis som alla prylälskare!